Příprava na základní školu, prevence a pomoc při školních potížích.
- Jedná se o metodu stimulační a rehabilitační.
- Respektuje individualitu dítěte.
- Sleduje rozvoj psychomotoriky ve všech aspektech.
- Osvědčí se jako dobrý začátek výuky čtení a psaní.
- Přispívá k rozvoji řeči, posiluje jazykové a komunikační kompetence dětí.
- Zdokonaluje pravolevou a prostorovou orientaci.
- Rozvíjí sluchové vnímání.
- Zdokonaluje chápání časových vztahů.
- Procvičuje rozlišování barev.
- Prohlubuje schopnost koncentrace, pozornosti a paměti.
- Procvičuje zrakově pohybovou koordinaci.
- Zdokonaluje úchop psacích potřeb a uvolňuje svalstvo ruky.
- Rozvíjí grafomotoriku.
- Zvyšuje sebehodnocení, sebepoznání, sebevědomí.
- Aktivuje psychomotorický rozvoj.
- U dětí upravuje nepravidelně se rozvíjející funkce.
- Metodou můžeme včasně odhalit individuální potíže u dítěte.
- U dětí pozorujeme pokrok, které cvičením dosáhlo.
- Každé dítě odchází z lekce s pocitem úspěchu a důležitosti.
CÍLOVÁ SKUPINA - všechny děti od 5-ti let.
Metoda je zpracována do 25-ti lekcí.
Každou novou lekcí se zvyšuje náročnost úkolů.
Lekce bude probíhat jednou týdně ve čtvrtek, bude součástí vzdělávacích aktivit v dopoledním bloku.
Metodou dobrého startu bude děti provázet paní učitelka Bc. Jarmila Kainková.
Děti na lekci potřebují: dobrou náladu, radost z pohybu a rytmus v těle!