image

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3

Metoda dobrého startu



Příprava na základní školu, prevence a pomoc při školních potížích.

  • Jedná se o metodu stimulační a rehabilitační.
  • Respektuje individualitu dítěte.
  • Sleduje rozvoj psychomotoriky ve všech aspektech.
  • Osvědčí se jako dobrý začátek výuky čtení a psaní.
  • Přispívá k rozvoji řeči, posiluje jazykové a komunikační kompetence dětí.
  • Zdokonaluje pravolevou a prostorovou orientaci.
  • Rozvíjí sluchové vnímání.
  • Zdokonaluje chápání časových vztahů.
  • Procvičuje rozlišování barev.
  • Prohlubuje schopnost koncentrace, pozornosti a paměti.
  • Procvičuje zrakově pohybovou koordinaci.
  • Zdokonaluje úchop psacích potřeb a uvolňuje svalstvo ruky.
  • Rozvíjí grafomotoriku.
  • Zvyšuje sebehodnocení, sebepoznání, sebevědomí.
  • Aktivuje psychomotorický rozvoj.
  • U dětí upravuje nepravidelně se rozvíjející funkce.
  • Metodou můžeme včasně odhalit individuální potíže u dítěte.
  • U dětí pozorujeme pokrok, které cvičením dosáhlo.
  • Každé dítě odchází z lekce s pocitem úspěchu a důležitosti.

 CÍLOVÁ SKUPINA - všechny děti od 5-ti let.

 Metoda je zpracována do 25-ti lekcí.

 Každou novou lekcí se zvyšuje náročnost úkolů.

Lekce bude probíhat jednou týdně ve čtvrtek, bude součástí vzdělávacích aktivit v dopoledním bloku. 

Metodou dobrého startu bude děti provázet paní učitelka Bc. Jarmila Kainková.

Děti na lekci potřebují: dobrou náladu, radost z pohybu a rytmus v těle!